III. Postępowanie reklamacyjne w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub które ulegają zepsuciu;
- Towary i usługi świadczone przez Usługodawcę firmę ANKROL jako towary spożywcze świeże nie podlegają zwrotom, jedynie reklamacji;
-
W przypadku uszkodzenia towaru w czasie transportu lub dostarczenia towaru niezgodnego z umową, kupujący ma prawo żądać wymiany towaru bądź obniżenia jego ceny albo odstąpienia od umowy.
W celu dokonania reklamacji należy skontaktować się w momencie odbioru towaru przy kurierze z Biurem Obsługi Klienta ANKROL tel 799 831 137;
- Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie natychmiastowym od zgłoszenia jej telefonicznie do Biura Obsługi Klienta- jeśli wymagany będzie zwrot pieniędzy Sprzedawca zastrzega sobie termin 14 dni na zwrot ;